środa, 27 stycznia 2016

:) ULUBIEŃCY STYCZNIA :)

Hej wszystkim!
W pierwszym moim poście mam dla was ulubieńców. Może zachęci was coś do zrobienia tego, przeczytania, obejrzenia czy tez wysłuchania. Mam nadzieje, że z chęcią przeczytacie moje wypociny.
A teraz bez większego przeciągania zapraszam was na ulubieńców stycznia!!!
                                                           

                                                         MUZYKA

Ogółem ja sama jestem zdziwiona, że nie ma takiego dnia abym nie słuchała tej piosenki. Chodzi mi tu o utwór Justina Biebera. Piosenka nazywa się Love Yourselfe. Znajduje się na nowej płycie PURPOSE: The Movement. A dlaczego jestem zdziwiona tym, że uwielbiam tą piosenkę? Odpowiedź jest dla mnie dosyć oczywista! Jakoś niegdy nie słuchałam Justina i nie zachwycały mnie jego piosenki. Lecz teraz ta piosenka jest dla mnie idealna. W ogóle cała płyta jest bardzo dobra, a jego piosenki są już poważniejsze. Jeżeli chodzi o teledysk jest minimalistyczny. I to właśnie jest w nim piękne. Dwójka ludzi która tańczy, a Justin w tle śpiewa, równocześnie opowiadając historię ludzi których widzimy w teledysku. A na koniec dam wam linka do teledysku. ----------------------> https://www.youtube.com/watch?v=oyEuk8j8imI
A jeśli ma ochotę ktoś pośpiewać ---> https://www.youtube.com/watch?v=7BlfV6ovAc8


                                                                   













                                                                                                                                                                                                                       JEDZENIE
A teraz to co lubię najbardziej, czyli jedzenie. Najchętniej jem teraz chypsy, no może są to bardziej chrupki. Ale to nie jest najważniejsze! Są to Monster Munch Original. Są to chrupki solone w kształcie potworków. Jednak i tak większość nazywa to Duszkami. Dlaczego? Jest tak, ponieważ chrupki, które maja być potworkami, przypominają bardziej duszki. Są dostępne praktycznie we wszystkich sklepach w Polsce i chyba nie mają za dużej ceny.


                                                                SERIAL / FILM
Moim kolejnym ulubieńcem będzie serial. Nazywa się Zaklinaczka Duchów . Serial polega na tym, że jest dziewczyna, który ma dar. Polega on na nim, że widzi i słyszy duchy. Może też się z nimi porozumiewać. Dzięki swojemu niesamowitego talentu, może pomagać duchom lub też udaremniać i mroczne plany. Na samym końcu wysyła ich na drugą stronę aby były spokojne ich dusze. Są też różne inne wątki związane np. ze synem, który też ma dar, z męże, przyjaciółmi. Serial jest emitowany TVN 7, poniedziałek - wtorek 17:00


                                               APLIKACJA / STRONA 

W tym miesiącu spodobała mnie się strona. Nazywa się w skrócie DDOB.  Jeżeli rozwiniemy skrót da nam to Daily Dose Of Beauty. Polega ona na tym, że możemy czytać jak i pisać posty. Mogą być to poradniki, ciekawostki, gotowanie, podróże.... Co tylko wpadnie nam do głowy!!! 





























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz